Avatar billede ps76 Forsker
01. marts 2015 - 18:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google chrome tilpasning

2 spørgsmål til Chrome browseren: Hvordan fjerner man den værktøjslinie, som sidder nederst i browseren med tekst "Annoncering, Erhverv, Om, Privatliv" m.m...?
Og hvordan får man "Home-knappen" (huset) til at fremkomme oppe foroven, så man altid kan vende "hjem" til startsiden? Mærkeligt nok findes den på min stationære, men ikke på min bærbare?
Avatar billede ps76 Forsker
01. marts 2015 - 19:40 #1
Dèt med home knappen har jeg lige fundet ud af: Der skal man ind i "indstillinger" og vælge "Vis knappen Startside".

Men hvad med annoncebjælken forneden?
Avatar billede ps76 Forsker
01. marts 2015 - 19:58 #2
Jeg skulle nok lige rette og sige, at den pgl. værktøjslinie hører til GOogle søgemaskinen, som jeg bruger, og ikke til Chrome.
Avatar billede MADOlsen Forsker
02. marts 2015 - 10:11 #3
Det er jo, som du også ganske rigtigt skriver, Google, der har disse links. Så dem tror jeg godt nok, at du får ualmindelig svært ved at fjerne. Men kan da nu heller ikke se, at de skulle kunne genere?
Avatar billede ps76 Forsker
17. marts 2015 - 07:54 #4
lukker
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. marts 2015 - 09:26 #5
Fandt du en løsning?
Avatar billede ps76 Forsker
17. marts 2015 - 12:15 #6
nej...