Avatar billede imma Forsker
01. marts 2015 - 21:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lave en collage

Hejsa, kunne godt tænke mig en collage af mine unger, og så hænge det op i stuen, skal gerne være rigtig stort.. nogen der kender nogen som er rigtig gode til at lave sådanne collager, og som har erfaringer med priser osv ?

på forhånd tak
Avatar billede finb Ekspert
02. marts 2015 - 14:33 #1
Faktisk dronning Margrethe, men hun har ikke tid...
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
05. marts 2015 - 08:25 #2
Det er dyrt, hvis collagen skal printes professionelt i ét stykke:
http://www.illux.dk/din-collage/?gclid=CIChsr3KkMQCFYLbcgodakQA0g
Hvis man selv printer billederne enkeltvis i store formater og klæber dem på en baggrund, er det en helt anden pris.
Hvis man fritlægger motiverne i Photoshop og erstatter deres baggrunde med ensartet fyldfarve, bliver sammenstykningen mindre markant, men ikke usynlig.
Avatar billede realweb Nybegynder
09. marts 2015 - 11:43 #3
En af mine veninder maler portrætter til en god pris:

http://www.camillagabold.dk

Hende vil jeg lige lægge et godt ord ind for :-)

Thomas Skytte
Webudvikler
www.realweb.dk
Avatar billede imma Forsker
21. marts 2015 - 17:37 #4
har ikke lige fundet det jeg helt gerne ville have