Avatar billede peterpeter Seniormester
02. marts 2015 - 14:36 Der er 1 løsning

IFTTT spørgsmål - Logge på bestemt netværk

Kære alle

Jeg har downloadet IFTTT app'en og det er jo ganske smart !!

Jeg har kunne godt tænke mig at lave en kommando der siger:
"Når jeg logger på bestemt netværk" skal der gøres følgende.....

Kan man det ?
- Kan man få den til at igangsætte opgaver, når jeg logger på et bestemt netværk (i dette tilfælde mit arbejdes....) - Det er nemlig en bedre løsning, end GPS metoden, da GPS så ikke skal være tændt hele tiden på min iPhone !!!

Tak

Hav en god dag.
Avatar billede peterpeter Seniormester
23. september 2015 - 20:12 #1
Lukket