Avatar billede koburg Mester
02. marts 2015 - 19:23 Der er 2 kommentarer

Ekstern skærm

Jeg har sat en ekstern skærm til min kones bærbare.
Problemet er at jeg kun kan dublere skærmene, jeg kan sagtens sætte den på udvid funktionen, hvor jeg kan se selve desktop billedet på den eksterne skærm, men jeg kan ikke flytte vinduer eller cursor over på den eksterne skærm.
Systemet er windows 7.

Nogen ideer?
Avatar billede moddi100 Seniormester
02. marts 2015 - 19:57 #1
Kan det skyldes, at den eksterne skærm ikke er føjet på højre side (eller hvad du nu forventer), men måske en af de andre?

Ellers kan du med fordel tage et screenshot af Skrivebord -> Højreklik -> Skærmopløsning og uploade til f.eks. http://imgur.com/ så vi kan se det.
Avatar billede aramis19 Nybegynder
07. marts 2015 - 13:47 #2
Der burde ligge et ikon til nogle grafikkort indstillinger inde under Kontrolpanel?