Avatar billede Chato Nybegynder
02. marts 2015 - 20:35 Der er 8 kommentarer

Rod i billederne

Når jeg har synkroniseret mine billeder fra min windows pc til Ipad, ligger de ikke mere i dato orden, som de gør på computeren, nej de ligger hulter til bulter uden nogen logisk rækkefølge....... Hvordan får jeg billederne på Ipad til at ligge i samme orden som på PC??? Håber nogen kan hjælpe mig
Jeg har windows 7 og min Ipad er 2 år gammel, ved ikke lige modeller.
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2015 - 22:38 #1
det er smartest, at sortere dem i mapper.
Avatar billede Chato Nybegynder
03. marts 2015 - 07:57 #2
Det har jeg gjort, alle minne billeder ligger sorteret i mapper på pc, men når de bliver synkroniseret over på Ipad, går det åbenbart galt!!
Avatar billede claes57 Ekspert
03. marts 2015 - 10:15 #3
du kan fx have dine billeder i onedrive på pc. Så synkroniserer de automatisk med appen onedrive på ipad. Og i denne kan du vælge at sortere efter navn, dato, størrelse - bare vælg.
Avatar billede Chato Nybegynder
04. marts 2015 - 20:08 #4
Hej Claes
Tak for den ide, det må jeg se om jeg kan få til at virke!
Avatar billede Chato Nybegynder
07. marts 2015 - 15:02 #5
Tak for ideen med onderne, som jeg har installeret og det fungerer fint, kun lidt bøvlet at man skal være på internettet for at se billederne
Avatar billede claes57 Ekspert
07. marts 2015 - 15:18 #6
ok - jeg vidste ikke, at man skulle være online (min er altid på).
Avatar billede Chato Nybegynder
07. marts 2015 - 15:36 #7
Ja det er man jo i disse tider 😉 så det er heller ikke noget mega problem
Avatar billede claes57 Ekspert
07. marts 2015 - 15:41 #8
men ellers kan du bare lukke selv, hvis der ikke er følge-spg...