Avatar billede Blitzher Nybegynder
02. marts 2015 - 21:29 Der er 4 kommentarer

Windows 8 til Windows 8.1

Hej Eksperter.

Jeg har lige fået en pc med Win 8 på tilbage, og jeg ønsker så at opdater, den til 8.1.

Det har den været før.

Når jeg så har søg på alle opdateringer igennem windows update, skriver den, at jeg skal gå ind under Store, og trykke på Download Windows 8.1

Problemet er, at denne blot skriver "Appen blev ikke installeret / downloaded" vi skriver til dig, når den er klar.... Den er ved at gøre Windows klar, og jeg vil SNART blive bedt om det. Sådan har den stået hele dagen??

Der sker ingen ting?

Er der nogen, som har set eller stiftet bekendsskab med dette problem før?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. marts 2015 - 21:32 #1
Er Windows 8 100% opdateret fra Windows Update?
Avatar billede Blitzher Nybegynder
02. marts 2015 - 21:46 #2
Jeg har kørt windows update 10 - 12 gange, uden at finde noget, har kontrolleret for alt igennem  Windows Update.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. marts 2015 - 22:03 #3
Også de valgfrie opdateringer?
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2015 - 19:19 #4
Dit sikkerhedprogram kan også blokere for opgradering til windows 8.1 prøv at deaktivere det - du vil havde MS antivirus som aktivt antivirus imens.
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/update-from-windows-8-tutorial