Avatar billede peterpeter Seniormester
03. marts 2015 - 09:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min YouTube film - kan kun vises en gang imellem - Hvorfor ?

Kære alle

Kæmpe problem, jeg håber I kan hjælpe med ;-)

For næsten 10 år siden, lavede jeg en konfirmationsvideo til min niece. I går lagde jeg den på YouTube, men den kan kun ses en gang imellem !!!

Jeg har selv kunne se den på min iPhone efterfølgende og på min stationære, men her til morgen kan jeg ikke. Andre i familien kan se den på deres Mac og ikke deres iPad !!
Hjælp !!!

Fejlmeddelsen lyder: "Der opstod en fejl. Prøv igen senere."

Kan det skyldes, at jeg har brugt "Originalt musik" som baggrund flere steder ???
- I givet fald, kan jeg gøre noget (udover at skulle redigere i filmen og fjerne musikken....) - så filmen kan ses af alle !!!

Hjælp !!!

....Kan bare ikke forstå, at filmen kan ses på nogle medier og ikke på andre !!!

På forhånd tak for hjælpen.

MVH Peter
Avatar billede eurositi Ekspert
03. marts 2015 - 09:24 #1
Du skal først logge ind på din YouTube konto og se, hvilke meddelelser, der er om din video. Der står givetvis noget i retning af "3. parts indhold identificeret" Anerkend: Ja/Nej.

Men uanset om du anerkender eller ej, vil YouTube efter aftale med musikindustrien forbeholde sig ret til at blokere musik - især hvis musikken p.t. sælges/promoveres i visse lande.

YouTube burde fungere, men du kan jo også uploade videoen til Vimeo eller DailyMotion i stedet.
Avatar billede peterpeter Seniormester
03. marts 2015 - 09:40 #2
Har lige været inde og se...
Der står: "Videoen er blokeret i nogle lande. " - og ikke mere !!!
...Der står ikke noget om 3.parts indhold...... !!

Har så også lige testet på min arbejdspc: I Internet Explorer browseren, kanjeg ikke se filmen - men i Chrome browseren kan jeg godt !!!!
Spooky !!!!!
På min iPhone kan jeg se filmen i min YouTube app. - det kunne jeg ikke i går !!!

PS: Kender til Vimeo og de andre, men det skulle være YouTube ;-)

Øv !! Kan jeg gøre noget ??
Avatar billede eurositi Ekspert
03. marts 2015 - 10:03 #3
Det er sørme svært at sige. Har du af og til problemer med at afspille andre YouTube videoer, når du benytter Internet Explorer, eller er det kun denne?
Avatar billede peterpeter Seniormester
23. september 2015 - 20:11 #4
Svar ?
- så lukker jeg ;-)