Avatar billede anba Mester
03. marts 2015 - 11:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbne filer på iPad fra pc'er på netværk

Jeg har 2 pc'er på trådløst netværk. Ligeså er min iPad på trådløst netværk. Jeg kan åbne filer fra den ene pc til den anden. Jeg ville gerne kunne åbne filer som ligger på mine pc'er via det trådløse netværk - kan man det og hvordan gør man. Det skal ikke være via dropbox !
Avatar billede anba Mester
03. marts 2015 - 11:34 #1
Altså jeg ville gerne kunne åbne filerne på ipaden .
Avatar billede jjbirk Nybegynder
03. marts 2015 - 14:00 #2
Hvad med teamviwer

http://www.teamviewer.com/da/
Avatar billede anba Mester
03. marts 2015 - 14:45 #3
Teamviewer kender jeg også godt - men jeg ønsker ikke at bruge et program - jeg vil blot kunne åbne filerne som jeg har på min pc med min Ipad. Jeg tænker, at det må kunne lade sig gøre - akkurat som mellem mine to pc-er ? Elller hvad ?
Avatar billede anba Mester
03. marts 2015 - 15:21 #4
Jeg tænker også, at det er underligt at jeg ikke kan se min Ipad på Netværket - (er på trådløst netværk - stofanet) når jeg kan se mine øvrige pc-er. Kan tablets ikke ses på netværk ?
Avatar billede anba Mester
02. april 2015 - 08:17 #5
Ingen svar ? Jeg trækker spørgsmålet så.