Avatar billede DocRiis Nybegynder
03. marts 2015 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Konvertering af DDS-2 data (DAT) bånd til hvad som helst moderne.

Hej.  Der skulle ikke være een derude der stadig var i stand til at konvertere DDS-2 databånd (DAT) til et moderne medium. Der er tale om et par ret uvurderlige bøger (ChiliJohns Kogebøger) som er blevet gemt på disse bånd og kun findes der. Der er selvfølgelig mulighed for lidt betaling og signerede kogebøger med Chilichokoladesovs og andet guf. På forhånd mange tak. MVH Niels Riis  40365909
Avatar billede irve Praktikant
03. marts 2015 - 16:23 #1
Jeg kan nok hjælpe. Men det gør opgaven noget nemmere hvis du ved hvilken software der er brugt til st gemme data på båndene.
Har du evt nogle ideer om det ?
Avatar billede DocRiis Nybegynder
03. marts 2015 - 17:51 #2
Hej irve

Det lyder da helt fantastisk.
Der er efter sigende anvendt "retrospect" på en MAC computer.
Denne MAC eksisterer iøvrigt stadig med "retrospect" instaleret hvis
det kan hjælpe.
På forhånd tak for hjælpen.

MVH
Niels Riis.
Avatar billede irve Praktikant
04. marts 2015 - 00:43 #3
Hej

Det vil helt sikkert gør det meget nemmere. Så må vi bare håbe at båndene også har det godt.

Jeg ringer til dig inden weekenden. Så kan vi aftale nærmere.
/Morten.
Avatar billede DocRiis Nybegynder
02. april 2015 - 08:16 #4
Jeg har nu fået hjælp af Morten til at løse problemet-tak.

Så vidt jeg kan se kan jeg ikke slette hele denne tråd.

Munter hilsen fra Niels Riis
Avatar billede irve Praktikant
02. april 2015 - 08:55 #5
Hej Niels

Bare godkend denne som løsningen. Så stoppes tråden.