Avatar billede MikkelHolst Nybegynder
03. marts 2015 - 18:34 Der er 2 kommentarer

Windows installeret uden nogen drivere overhovedet

Hejsa.

Jeg har lige fået ny harddisk til min computer eftersom den gamle ikke virkede længere (formentlig virus eller andet). Jeg købte windows 7 med. Da jeg får pakken fra posten sætter jeg harddisken i og tænder computeren. Den ber mig om at indsætte en disk så den kan komme igang. Da windows er installeret og aktiveret ved at skrive koden, kommer jeg ind på skrivebordet. Her finder jeg ud af at netværkskortet ikke er installeret? Det er første gang jeg støder på sådan et problem, da jeg før har installeret windows på min lillebrors computer og det kørte bare.

Jeg håber derfor der er nogle herinde med en lidt mere nørdet baggrund end mig angående computere. Jeg er ikke helt dårlig til det selv, men her aner jeg ikke hvad jeg skal gøre. Jeg vil gerne snart igang med at game igen, nu når jeg ikke har gjort det i vanvittig lang tid. HJÆLP!! :)

Tak på forhånd
Avatar billede cht22 Professor
03. marts 2015 - 21:57 #1
Prøv at starte med at se om der er drivere på producentens hjemmeside. HP, Lenovo, Dell etc.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2015 - 01:56 #2
du skal skaffe flg. drivere fra producents hjemmeside:

netkort
gfx kort
bundkort/chipset