Avatar billede synthaiz Nybegynder
03. marts 2015 - 20:24 Der er 3 kommentarer

Kan ikke boote fra usb stik

Hej

Jeg jeg har problemer med min computer.
Den starter op loader windows som den plejer. Når den har loadet går den ind i "startreparation" og siger at windows ikke kan reparere denne computer automatisk.

Dette er hvordan den starter op:
https://www.youtube.com/watch?v=oaLkiSDdOwA (ps. jeg har prøvet fejlsikret tilstand og de andre)

Jeg ved ikke hvad der er sket, men jeg har læst mig frem til at den eneste vej er at formatere den.

Jeg har windows 7 installationen på mit USB stik, men jeg kan simpelthen ikke få min computer til at boote fra den. Når jeg går ind i bios og får den til at boote fra min USB - starter den bare op som den plejer og går ind i startreparation.

Er der nogle der ved hvad der kan være galt og hvorfor jeg ikke kan få den til at boote?
Kan man evt. boote den via CMD?
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2015 - 01:53 #1
nej.. du sku ha checket om den usb stick virkede..
har du ikke mulighed for at boote fra en CD istedet ?

har du mulighed for at lave en ny usb med et ordentligt tool der laver en usb der virker ?
Avatar billede martinos12 Nybegynder
05. marts 2015 - 16:43 #2
Hvilket usb stik bruger du, jeg købte mit hos http://www.usb.dk der havde jeg dog ikke problemer med det?.

kan være du kan ændre i din bios indstilling så den booter udelukkende fra usb, man kan endda rækkefølgen på boot options.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2015 - 20:05 #3
da jeg sku lave en win xp bootinstall stick, var der kun 1 program ud af 8 som lavede den korrekt, og det virkede.

XBOOT virkede.
prøv det