Avatar billede Ralleandersen Nybegynder
04. marts 2015 - 11:37 Der er 1 løsning

Flow simulerings problemer i SolidWorks 2014

Hej,

Jeg har et problem med SolidWorks 2014.

Når jeg tegner parter og afvikler flow simuleringer  fungerer programmet upåklageligt, men så snart jeg begynder at indsætte resultater fra analyserne (Cutplots, Flow Trajectories etc.)begynder programmet at hakke og fryser nogle gange fast så jeg må lukke programmet ned.
Dette gælder også ved ultra simple parter og simuleringer.

Jeg har prøvet følgende:
Optimeret til maksimal ydeevne (Windows systemindstillinger)
Optimeret SolidWorks performance efter denne guide (https://www.youtube.com/watch?v=narFIJcpKsU)
Tjekket at grafikkortet er opdateret med nyeste driver

Jeg har følgende pc setup:
Asus A551L
Windows 8.1
Intel Core i5-4210 CPU @ 1.7 GHZ (4 kerner)
8 GB Ram
NVIDA GEFORCE 840M (2GB Ram) + Intel HD Graphics
128GB Samsung SSD Harddisk
SolidWorks 2014

Håber der er nogle der kan hjælpe derude.

Rasmus
Avatar billede Ralleandersen Nybegynder
19. marts 2015 - 15:49 #1