Avatar billede hist Praktikant
04. marts 2015 - 12:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

iPad med grøn skærm

Jeg har en iPad 2 som jeg har haft tabt og der skete "intet" fysisk på den men efter tabet er det som om at den ikke kan vise sort mere den laver det som før var sort om til grøn.
Er det LCD skærmen der er stået af eller er det noget andet ?
Nogen men lidt forstand på det som har et bud.
Avatar billede Guitarfix Nybegynder
04. marts 2015 - 19:43 #1
Mit bud vil være at det er kablet indeni til skærmen som nu sidder lidt løst.

Du skal åbne den og trykke kablet helt på plads.

Prøv at søge på Youtube for guides til hvordan du åbner en iPad 2.

Håber det virker :-)
Avatar billede hist Praktikant
18. juli 2015 - 11:45 #2
jeg bankede den ned i bordet et par gange så blev den god igen lol