Avatar billede Jonas_FairCam Nybegynder
04. marts 2015 - 12:57 Der er 1 kommentar

HJÆLP: Skal bruge database til 200 kunder.

Hej allesammen.

Jeg har 200 kunder som jeg ønsker at lave en database til. Der skal være nogle felter under hver kunde til at vælge hvad hardware de har.

Der skal være adgang til kunde oplysningerne via nettet.

Da jeg ikke har den store erfaring i SQL/PHP database vil jeg lige høre jer hvad det ca koster at få nogen til at lave dette ?

Findes der allerede database interface til PHP eller SQL som er letter at tilpasse ?....hvis ja hvor ca ?

På forhånd tak
Avatar billede vagn99 Nybegynder
04. marts 2015 - 20:10 #1
hvis jeg var dig ville jeg blot vælge Excel
databaseløsninger her vil nok helt kunne tilfredsstille dine behov
jeg bruger det selv til mine regnskaber som går tilbage til 2006.
Mit ark fylder idag  ca. 16000 linier. det styrer mine bankkonti, mit kørselsregnskab, alle mine udgifter opdelt efter valgt art (mad,diverse,fritid, benzin, rep bil, hus,  m.v.)
Jeg bruger smartfilter til at søge efter relevante data.

I et andet excelark opsamler jeg data og har således måndedstotaler, som
viser forbrug for aktuelle månededer.