Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2015 - 21:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy S3 lyd problem

Hej,
Jeg har en telefon som jævntligt har et problem med at personen jeg snakker med lyder som en robot, der er simpelthen glitches, støj over snakken. Dette gælder både ved brug af højtaler og når denne ikke anvendes.

Er der nogle der har hørt om dette problem før?
Har i en ide om hvem der har eller hvor jeg ellers kan forhører mig om detteproblem?

Venligst,
Peter
Avatar billede dbentzen Nybegynder
04. marts 2015 - 21:46 #1
Det plejer at være en hardware fejl.

Start dog med at lave en backup af din telefon og fabriks nulstil herefter (løster 90% af alle fejl).
Såfremt dette ikke hjælper har du udelukket enhver software fejl og det en defekt typisk på dit motherboard (i hvert fald det vi typisk ser) - arbejder selv i en telebutik.

God aften.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2015 - 21:58 #2
Hej,
Tak for det hurtige svar.
Har tidligere lavet samme nummer, dels pga lyd problemet og fordi den var meget langsom.
Det fik jeg desværre ikke meget ud af :-/
Hvis du kender markedet lidt, er der så et reperations sted du anbefaler? Har søgt på nettet og der findes jo en del derude....
Avatar billede dbentzen Nybegynder
05. marts 2015 - 22:36 #3
Hånden på hjertet kan det næppe betale sig, desværre.. Men tjek evt. mytrendyphone. De kan i hvert fald anbefales - hold dig fra Telecare, simpelthen for dyrt! Selvom de har special aftale med Samsung, dog primært på skærme.
Lad dem lave diagnose først (100 kr) så du ikke får repareret noget der ikke er defekt.
Hvis det er højttaler koster det 310.
Så 410 for det hele. :)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2015 - 06:26 #4
Takker for dit input :-)
Avatar billede tim jay Juniormester
18. november 2016 - 08:36 #5
Hvis denne situation skyldes en fejl i telefonens indre dele, så jeg tror, du har brug for at udskifte delene. Måske dette websted kan hjælpe dig!  http://ydtparts.com/