Avatar billede flottefinn Praktikant
05. marts 2015 - 11:40 Der er 1 kommentar

kan ikke starte windows 7 op

Er der ingen der kan hjælpe mig? jeg har Windows 7 home Premium 32.
når jeg starter op går det godt indtil der bliver sagt velkommen så bliver skærmen sort. Så kan jeg gå til jobliste starte i fejlsikkert tilstand så kan jeg åbne . men når jeg slukker må jeg starte det hele op forfra igen
Avatar billede claes57 Ekspert
05. marts 2015 - 14:55 #1
i fejlsikret tilstand (med netværk) henter og opdaterer du driver til skærmkort. Du finder det på producentens hjemmeside (hvis bærbar, så maskinen - stationær enten grafikkort selv eller motherboard). Se efter download og support.