Avatar billede frem-ad Professor
05. marts 2015 - 16:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mærkelig sikkerhes spørgsmål hvad er det

Hej 2 gange på 14 dage har jeg fået en mærkelig skærm sikkerheds spørgsmål, men hvad er det har aldrig haft det før.
Se her http://peecee.dk/upload/view/448307

Er det noget jeg skal tænke over, eller skal jeg bare gøre det, og hvem laver det?????
Avatar billede Guitarfix Nybegynder
05. marts 2015 - 17:07 #1
Dit screenshot er for lille til at kunne se hvad der står.
Avatar billede Guitarfix Nybegynder
05. marts 2015 - 17:10 #2
Arhhh, sorry... fandt ud af at se det i original størrelse.

Læs her hvorfor du får den:

https://support.google.com/websearch/answer/86640?hl=en

Vh Palle
www.guitarfix.dk
Avatar billede moddi100 Seniormester
05. marts 2015 - 17:49 #3
Google ønsker at verificere at du er et menneske. Det kan f.eks. ske når du benytter store netværk, hvorfra der kommer mange søgninger, eller blot ting som Google registrerer som unormalt.
Avatar billede frem-ad Professor
05. marts 2015 - 18:13 #4
Okay jeg har bare aldrig haft dem før. Og jeg har da ikke ændret den måde jeg søger på og jeg har som jeg hele tiden har haft, 2 pc'er en tablet og en smartphone. Så det er jo ikke det store. Men det undrede mig, men tak for det, I kan bare smide svar for point.
Avatar billede frem-ad Professor
10. marts 2015 - 20:28 #5
Ville i smide svar for point...
Avatar billede frem-ad Professor
17. marts 2015 - 19:22 #6
Guitarfix - moddi100 hvis i er interesseret i point, så smid svar inden for 5 dage ellers lukker jeg selv.
Avatar billede frem-ad Professor
23. marts 2015 - 07:50 #7
lukker