Avatar billede MiGu1987 Nybegynder
05. marts 2015 - 18:31 Der er 1 kommentar

Yahoo Mail

Jeg har et problem med min mail. Når jeg sender mails er afsenderen(mig) med .dk til sidst, men når så folk vil besvare min mail, så bliver den til .com og jeg modtager derfor ikke mails?Er der nogen der kan hjælpe med dette?
Avatar billede dbentzen Nybegynder
06. marts 2015 - 00:21 #1
Har du oprettet din yahoo mail på yahoo.dk eller yahoo.com ?

Hvis den er oprettet gennem yahoo.com vil den kun kunne sende til ditnavn@yahoo.com grundet deres nye regler.
Tidligere kunne du skrive lige hvad du ville efter ditnavn@yahoo.***** og de blev viderestillet. Du kan dog stadig godt sende under "falsk navn".