Avatar billede sommer14 Nybegynder
05. marts 2015 - 19:19 Der er 3 kommentarer

genfinde en ældre version af et word dokument i office til mac

Hej!
Håber der sidder et klogt menneske derude der kan hjælpe mig!
Sidder og skriver på min bachelor og sætter en lader til min mobil i USB stikket, så lukker min mac ned..... Da jeg åbner igen og vil åbne det dokument jeg har skrevet i, er det en flere timer gammel version den åbner:(
Kan det lade sig gøre at finde den sidste version af mit dokument!
-skal lige siges jeg er mega dårlig til teknik:( Så skær gerne ud i pap!

Hilsen Blondinen;)

Jeg sidder med en macbook air med OS x 10.6.8 og tror det er et office til mac fra 2011
Avatar billede Blueeyez Mester
05. marts 2015 - 19:27 #1
Jeg tvivler kraftigt på at man kan genskabe tabt tekst af den art, det der undre mig er at du ikke har sat Word til automatisk at gemme dokumentet hvert 5 minut eller hvert minut..
Avatar billede sommer14 Nybegynder
05. marts 2015 - 20:23 #2
Øv, men tak for svar! Skal helt sikkert lige have indstillet det du taler om, men for en it-knold som mig, så håbede jeg nok bare på den klarede det selv;)
Avatar billede hjolsen Ekspert
05. marts 2015 - 20:23 #3
Det er sikkert for sent nu - men hvis min pc lukkes mens jeg skriver i Word , er det første jeg gør at åbne Word (ikke et dokument) den viser så en liste over filer der kan gendannes
PS.: Er på Windows , men gætter på det virker ens !