Avatar billede stegemueller Novice
06. marts 2015 - 13:37 Der er 1 kommentar

Editor til regular expressions

Hej
Søges: evt. erstatning for Crimson

Hidtil har jeg brugt editoren "Crimson" til små simple opgave med regular expressions. Jeg skal fx søge på blank og så indsætte et sql-statement. I en vejledning til mine brugere, skriver jeg fx: "Tryk CTRL H og vælg den lille pil, der peger mod højre i 'Find what'. Vælg 'Beginning of line'. I feltet 'Replace with' skriver du INSERT INTO branperson VALUES ('"

Mit problem er, at Crimson pludselig ikke kan udføre den operation længere.

1) Skal jeg evt. gøre noget andet for at få det til at fungere i Crimson? (Jeg har en udgave fra 2008 - og det plejede også at fungere efter dette tidspunkt, men pludselig fungerer det altså ikke).

2) Er der andre simple og gratis programmer, der kan udføre denne operation?
Avatar billede stegemueller Novice
06. marts 2015 - 14:19 #1
Forresten så har jeg også Notepad++ kan den klare opgaven?