Avatar billede NySvenia Nybegynder
06. marts 2015 - 17:46 Der er 1 kommentar

Medal of honor på Win8.1

Hej alle.

Jeg er den lykkelige ejer af den komplette MOHAA spilserie på org.DVD. Nu har jeg så igen efter mange år anskaffet mig en stationær, og de dejlige stunder fra drengeværelset skal genoplives.
Den har win 8.1 / AMD Radeon HD7310 / 8GB Ram / 1TB HDD osv basic kontormaskine men burde ikke være en hindring.
MEN - Spillet crasher under start. kommer ind i menuen, men ved start af nyt spil lukker spiller ned. Hvis det googles, så kan jeg se at jeg absolut ikke er den eneste. Jeg har prøvet alle de løsningsmodeller jeg har kunne google mig frem til, men stadig uden held. Jeg har re-installeret maskinen, driverne, spillet ALT! Hentet alverdens ting som andre skriver de har succes med, men stadig uden held. Har nogle af jer erfaring med dette?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. marts 2015 - 19:20 #1
Hej og velkommen til.
Nu er jeg ikke gamer og har ikke undersøgt dit problem nærmere.

Men har du prøvet kun at køre på en kerne på processoren?

http://solidlystated.com/software/how-to-disable-a-cpu-core/
Formoder din pc har flere kerner på cpu'en