Avatar billede zaka2899 Nybegynder
06. marts 2015 - 20:24 Der er 1 kommentar

Ingen lyd på bæfbar, men lyd virker ved headset

Hejsa

Jeg håber en kvik en herinde fra kan hjælpe mig..

Jeg har lige pludseligt oplevet at lyden virker kun hvis jeg sætter høretelefoner til .. jeg kan ikke få noget lyd ud af højtalerne på min bærbar.

Udstyr:
Bærbar - Lenovo
Styresystem - Windows 8

Ting jeg har prøvet:
Genstarte
sætte høretelefoner til og pille fra igen
lege lidt med lydindstillinger

Nogen der kan hjælpe mig her?
Avatar billede 220661 Ekspert
07. marts 2015 - 08:10 #1
Hej og velkommen til.
Er du sikker på at fejlen ikke kan være fysisk?

Jeg tænker på snavs i stikket der hvor du putter høretelefoner i.
Der er jo små kontaktflader derinde der skal omdireigere lyden når du tager stikket ud. Er der snavs mellem disse flader kan kontakt ikke etableres.