Avatar billede clha Nybegynder
07. marts 2015 - 07:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kamera på bærbar

acer 17" skærm. Windows 7.
Der sidder et kamera over skærmen.
Hvordan kan det bruges til at tage fotos, som lagres i computeren?
Avatar billede 220661 Ekspert
07. marts 2015 - 08:03 #1
Det skulle du kunne gøre med et snapshot program du installerer:
https://www.google.dk/search?client=ubuntu&channel=fs&q=webcam+snapshot&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=_KH6VM7EMsXVygOQhILwAg
PS lad være med at bruge Softonic eller Cnet som download side, men tag en officiel side.
Specielt Softonic lægger andre programmer med i deres installationspakker. Og disse har man ikke brug for. De er mere til gene end gavn.

Formoder dog også du burde have et program på din pc nu, som kamera virker over. Er der ikke en snapshot mulighed i dette program?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. marts 2015 - 08:11 #2
Og ellers kan en udvidelse i Google Chrome, eller Skype gøre det.
Avatar billede clha Nybegynder
07. marts 2015 - 08:39 #3
Tak folkens for hurtige tips.
Det der online er lige, hvad jeg har brug - intet skal installeres, bare et bogmærke.
Giv svar!
Avatar billede claes57 Ekspert
07. marts 2015 - 09:37 #4
Avatar billede clha Nybegynder
22. marts 2015 - 07:54 #5
I har ikke svaret, så nu gir jeg selv svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. marts 2015 - 08:39 #6
Det er i orden, når vi er blevet bedt om det.

Men hvad var løsningen?
Kan du ikke lige skrive dette?