Avatar billede xpo Nybegynder
07. marts 2015 - 08:23 Der er 3 kommentarer

Mail registrering, antal, hvornår og hvem

Hej

Ville høre om der er nogle som kender til et program man måske kan "ligge ovenpå" vores ms outlook.
Programmet skal min. kunne følgende, og måske også det jeg glemt.
- Måle hvormange mails der er modtaget til en bestemt mail adresse i en given periode.
- Hvem har løst hvilke mail og hvor mange. Hver person giver sine mail opgaver en category i outlook.
- Tal/registrering skal efterfølgende kunne trækkes ud gerne som statistik til brug som målepunkter/KPI.

Håber rigtigt meget nogen kan hjælpe.
Avatar billede supertekst Ekspert
07. marts 2015 - 09:27 #1
En VBA kode i Excel med reference til Outlook kunne være en mulighed.
Avatar billede xpo Nybegynder
26. marts 2015 - 20:54 #2
Hej Igen

Jeg tænker mere på et ekstra program der kan "ligges ned over" MS Outlook og derigennem registrer antal osv. Nogen der kender firmaer som kan udføre sådanne software ?
Avatar billede supertekst Ekspert
27. marts 2015 - 10:18 #3
Hej

Alternativt kan VBA-kode også indlægges direkte i Outlook og opdaterer statistik i f.eks. Excel.

Har du set på min www?