Avatar billede daizukke Juniormester
11. marts 2015 - 23:28 Der er 1 løsning

Auto refresh i IE / andre browsere

Hej eksperter.

Jeg har en bekendt, der har stillet mig et par spørgsmål, som jeg måtte melde pas på, og nu vil jeg istedet høre jer:

Hvis man streamer video over IE (på diverse sider), og internettet ryger af, og kobler sig selv på igen, så står der jo typisk en fejlmeddelelse henover hjemmesidens indbyggede afspiller.

Er der nogen herinde der har kendskab til noget (evt. 3.parts program),
der kan få IE til at auto refreshe siden, efter tabt og genoprettet forbindelse?

Jeg har søgt nettet tyndt, og har bl.a. fundet tilføjelser man kunne bruge i Google Chrome - det er mit bedste svar.. Men har testet disse tilføjelser, og de virker ikke i henhold til streaming. Jeg tror simpelthen kun det er når "Siden kan ikke vises"-meddelelsen kommer frem i Chrome, at tilføjelserne kan registrere det, og kan auto refreshe siden..

Hvis I har kendskab til andre browsere, der har denne funktion, eller hvori det kan tilføjes via 3. parts programmer, er jeg også meget åben over for dette!

Hvis I har nogle input ang. det samme, blot i Safari/Mac,
må I også meget gerne smide jeres forslag ind.

60 point gives!
Avatar billede daizukke Juniormester
31. marts 2015 - 23:44 #1
Opgiver.