Avatar billede javisila Nybegynder
12. marts 2015 - 09:39 Der er 2 kommentarer

Lopslag med flere resultater

Hej

Jeg har 20 regneark

I det ene (ark1) har jeg i kolonne A nogle Kundenr.

I det andet (ark2) har jeg i kolonne A kundenr. og kolonne B indmeldedato, i kolonne C udmeldedato

I ark1 forekommer kundenr. kun en gang

I ark 2 forekommer samme kundenr. flere gange bare med forskellige datoer.

Hvordan kan jeg hive alle datoer over i ark1 så de står ud for det enkelte kundenr.?
Avatar billede javisila Nybegynder
12. marts 2015 - 09:41 #1
Hov der skulle stå to ark og ikke 20
Avatar billede anedi Ekspert
12. marts 2015 - 12:22 #2
Det kan godt lade sig gøre.
Hvordan forestiller du dig at resultatet skal vises.

Skal du både have alle Indmeldedatoerne med i listen og alle Udmeldedatoer?

Vh
Anedi