Avatar billede madsrh Nybegynder
13. marts 2015 - 12:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen billeder i email

Hej

Jeg forsøger at sende nyhedsbrev fra Wordpress. Jeg har to domainer med en stort set ens setup. Når jeg modtager mails i Gmail fra domain #1 er der billeder i emailen, men fra domain #2 skal jeg klikke 'Eksterne billeder. Vis billeder herunder'

Wordpress sender via PHP. De to domains er hos forskellige udbydere. Jeg tænker at det enten kan være noget hos udbyderen der er anderledes (som jeg ikke kan gøre noget ved) eller det kan være noget med at domain #1 er godkendt hos Google.

Nogen der kan hjælp med en løsning? :(
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. marts 2015 - 14:52 #1
Har du ikke godkendt billeder fra det ene domain i sin tid?
Avatar billede madsrh Nybegynder
13. marts 2015 - 16:54 #2
Godt bud Michael, men jeg har testet med tre forskellige Gmail kontoer :(
Avatar billede madsrh Nybegynder
28. marts 2015 - 10:59 #3
Æv