Avatar billede Rasmuspedersen91 Nybegynder
13. marts 2015 - 15:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lyden hakker i min PC

Hej med jer.

Jeg har lige købt en ny Acer Aspire V7 og den har været perfekt de første 2 uger.

Nu er lyden begyndt at drille mig. Om jeg lytter til musik i iTunes, ser en film, ser videoer på YouTube eller spiller spil, så hakker lyden, og det lyder helt forfærdeligt. Spillet - som eksempel - kan sagtens køre fint mht. FPS, men lyden skratter. Lidt ligesom det her: https://youtu.be/CF9Pvdsz0UM?t=3m1s

Jeg prøvede at deaktivere mine bluetooth-drivere, og det hjalp en smule på problemet, men det er der stadig.
- Jeg mistænker at der er kommet en opdatering eller lign. der har være dårlig. (Jeg har opdateret samtlige windows programmer og updates)

Billede af latency (PÅ EN GOD DAG!): http://imgur.com/LaQwTIu

Hvad skal/kan jeg gøre? - jeg arbejder med musik, så det er ret kritisk.

Specs:

Processor: Intel(R) Core(TM) i7-4510U CPU @ 2.00GHz 2.60 Ghz.
Installeret hukommelse (RAM): 8,00 GB
Systemtype: 64-Bit x64 Processor
Computer: Acer Aspire V7
Styresystem: Windows 8.1
(Med touch-skærm)
- Skriv hvis i mangler andre oplysninger.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. marts 2015 - 17:29 #1
Har du prøvet at have joblisten kørende for at se om det er cpu der næsten kører på 100%?
Ram kan jeg ikke tro der kan være problemet.
Avatar billede milter Ekspert
13. marts 2015 - 21:18 #2
Har du prøvet at disable speedstepping? Du kan læse om det i punkt 7 i linket herunder, men det kunne måske også være en god ide at kigge på de øvrige forslag:

https://www.steinberg.net/en/support/knowledgebase_new/show_details/kb_show/optimizing-windows-for-daws.html
Avatar billede Rasmuspedersen91 Nybegynder
14. marts 2015 - 17:19 #3
220661:

Hej - min mail har åbenbart smidt eksperten.dk ind som spam, så har ikke vidst i har skrevet.

Joblisten viser - for det meste - højest 15%..
Avatar billede 220661 Ekspert
15. marts 2015 - 07:43 #4
Ok. Prøv lige milters forslag.
Avatar billede Rasmuspedersen91 Nybegynder
20. april 2015 - 16:47 #5
Der var intet som fungerede. Men efter nogle måneder, så er problemet gået væk af sig selv. Jeg aner ikke hvad der er sket.