Avatar billede EveryMA Mester
13. marts 2015 - 19:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Scrollbar - uden iFrame

Hej.

Jeg leder efter en metode til at kunne vise en boks med scrollbars, men hvor der ikke er tale om en decideret iFrame/Frame. Jeg ved at frames ikke er brugbare i forhold til SEO mv. derfor leder jeg efter en løsning der giver det samme, men uden frames.

Er det overhovedet muligt?
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. marts 2015 - 19:27 #1
Avatar billede EveryMA Mester
13. marts 2015 - 19:48 #2
overflow: scroll;

Absolut det eneste, jeg åbenbart manglede. Den kendte jeg slet ikke til.

Mange tak for hurtigt og korrekt svar. Smid gerne svar så jeg kan tildele dig point og få lukket spørgsmålet :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. marts 2015 - 19:52 #3
Du kan også kigge på x-overflow eller overflow-x, kan ikke lige huske om det er den ene eller anden. Og findes også i y
Avatar billede EveryMA Mester
13. marts 2015 - 19:59 #4
Yes, x'eren er sat på, så den kun viser scrollbars ude i højre side :-)

Jeg takker!
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. marts 2015 - 20:02 #5
Jeg takker for point