Avatar billede ZeBa Ekspert
15. marts 2015 - 00:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nikon ViewNX 2

Jeg har lige geninstalleret programmet og kan nu ikke finde ud af at bruge det - bruger det kun til overførsel dra SD til PC.
Før fungerede de sådan:
Når jeg startede det, var der i øverste venstre hjørne et vindue, hvor jeg kunne vælge den mappe, som billederne skulle overføres til.
I øverste højre hjørne kunne jeg vælge nyt filnavn mv.
Og derunder var det meste af skærmen fyldt med thumbs fra SD.
Og i nederste højre hjørne kunne jeg klikke "Transfer"
Nogen der ved, hvordan jeg igen får programmet til at opføre sig sådan?
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2015 - 06:11 #1
helt igennem ubrugeligt og komplet overflødigt program :)
bare sæt kamera til computeren, det installerer sig selv, åbn det, og gå ned i nikon mappen, kopier løs - og windows kan vise billederne i mappen inden de er kopieret.
Avatar billede ZeBa Ekspert
18. marts 2015 - 09:30 #2
Det har jeg prøvet, men jeg er nu ganske god tilfreds med NX2 og nu har jeg fået det til at fungere som jeg ønsker ;)
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2015 - 10:53 #3
prøv irfanview :)
tryk T for at gå til thumbnails
Avatar billede ZeBa Ekspert
11. april 2015 - 02:22 #4
Nejtak