Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2015 - 12:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

mdt background image

hej jeg har en billede som jeg gerne vil ha som background som jeg gane det ind i mdt det for stort jeg kan vælge 32 64 128 256 512  hvad skal jeg lige g[re min fil er i BMP
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2015 - 12:13 #1
åben billedet med IrfanView. Deri er en billede/skalér resample.
http://www.irfanview.com/
det er i 3 pakker - dels Download selve programmet, så Plugins for at 'kunne det hele', og IrfanView Languages for lige at få det på dansk.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2015 - 12:31 #2
hvor stort skal jeg ha det for det kan komme i mdt
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2015 - 12:46 #3
Start med 512px. Det vil være pænest med så stort et billede som muligt. Hvis det ikke ser godt ud, så prøv et trin lavere.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2015 - 13:46 #4
i custom background bitmap file er der som standart
http://myitforum.com/cs2/blogs/brandonlinton/image_59F60650.png

når jeg går i mdt user Egenskaber er fil custom background bitmap file  og det er en bitmap billede fil og scratch space size 32
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2015 - 14:07 #5
det er så nok for at lave fil-ikon.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2015 - 14:42 #6
skal det være det ?? for det passer i MDT men hvordan laver jeg fil ikon
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2015 - 15:21 #7
med de få maskiner, jeg styrer, så bruger jeg ikke Microsoft Deployment Toolkit. Du må se i programmets hjælp. Men IrfanView kan også gemme dit billede som ICO - og det burde MDT kunne bruge direkte.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2015 - 16:25 #8
dur nu hvordan jeg gøre

ind i C:\Program Files\Microsoft Deployment Toolkit\Samples

fand den fil om hedder baggbage og over skriv min billede og lage det ind over i sç dude det

claes57Svar (til løsninger og pointgivning)
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2015 - 17:12 #9
Bare luk selv. Du har lavet alt arbejde. Med lidt held fik jeg bare peget i den rigtige retning.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2015 - 20:13 #10
okæy