Avatar billede aleq Juniormester
16. marts 2015 - 15:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bestille et .com domæne med anonymitet på who.is

Hej

Overskriften taler mere eller mindre for sig selv. Lige nu er jeg kunde hos one.com og de tillader ikke maskering af mit private info på who.is - dermed kan alle se mit telefon nummer og adresse.

Hvis jeg skulle bestille et nyt .com domæne med garanti for maskering af private oplysninger, hvilken pålidelig udbyder kan I anbefale?

På forhånd tak.
Avatar billede aleq Juniormester
16. marts 2015 - 15:50 #1
Jeg brugte bare name.com
Avatar billede Blueeyez Mester
16. marts 2015 - 16:19 #2
Du skal ind på borger.dk og have hemmelig adresse og så derhen hvor du administrere dit .com domæne og oplyse at de skal skjule din adresse. Har selv gjort, men ejer kun .dk domæner
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2015 - 05:52 #3
ICANN har netop indførst nye regler.
du skal valideres, ellers suspenderer de dit domæne.
der skal være en postmaster@domæne.com som du klikker et link i en mail på, ellers lukker de det.

jojo.. men der anonym/krimi ISP, bulgarien, rumænien, sydamerika..
men dem vil ICANN udrydde nu :)
Avatar billede reupke Nybegynder
18. marts 2015 - 11:03 #4
Hos Netsite bruger vi WhoisProxy - http://www.whoisproxy.com/ Det er dog noget, som man vil skulle betale ekstra for. De fleste domæneleverandøre vil kunne tilbyde noget tilsvarende.

Løsningen virker også i forhold til validering af e-mail i forbindelse med de nye ICANN krav og det er ikke nødvendigt at have hemmelig adresse i CPR-registeret.