Avatar billede bundprop Nybegynder
16. marts 2015 - 20:12 Der er 4 kommentarer

HJÆLP

jeg er ved at hjælpe en ven med hans computer med at få mere plads på den C.drev ved at flytte dokuments og overførler osv men har lave en fejl og nu kan jeg ikke få mappen til at lave om igen når jeg trykker på mappen åbner den hardisken som det var selv hardiske jeg klikket på og det sammen når jeg går i enskaber jeg prøver at lave en ny placering til dem da han mangler plas håber nogen kan hjælpe det er windows 8.1
Avatar billede 220661 Ekspert
16. marts 2015 - 21:22 #1
Hej og velkommen til.
Kan i ikke bare systemgendanne tilbage til lige før du flyttede mappen?

Har i prøvet at rydde op på disken evt med et program?

CCleaner er god til oprydning:
Hent og instalér CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Kigger lige på en guide til at flytte mapperne.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. marts 2015 - 21:36 #2
Hvis du finder dokumenter mappen i stifinder, og højreklikker på den og vælger egenskaber, kan du så ikke få lov til at vælge her at flytte den til anden destination?

Det er muligt du skal have oprettet den nye mappe før du vælger flyt så mappen findes og er oprettet.
Avatar billede bundprop Nybegynder
16. marts 2015 - 21:53 #3
jamen har dokument mappe som den skal være nu men har bare stadig to mapper oppe ved du ved der hvor billeder og musike mapper ligger der heder det sammen som den hardisk den nye dokument mapper ligger i plus overførlser mappe og de virker men har bare to mapper der heder X:\ og når jeg trykker på den åbner den bare den nye hardisk som hvid du klikker på hardisken og det sammen hvis du går i enskaber har du sammne mulighedder som når du går ind og kigger på hardisken
Avatar billede MADOlsen Forsker
17. marts 2015 - 09:37 #4
En anden gang vil det være smart, at vælge en mere sigende overskrift. 99,99% af dem der opretter spørgsmål herinde har brug for hjælp - det er jo derfor de skriver ;-)

Så hvis du vil maksimere chancen for at få hjælp til dig problem, så vælg en overskrift, som så nogenlunde beskriver problemet :-)