Avatar billede SorenJensenIT Nybegynder
16. marts 2015 - 21:22 Der er 1 løsning

Alternativ til "GetOrganized" - Sharepoint Online (365)

Hej med jer

Jeg arbejder med et firma som i dag er meget afhængigt af GetOrganized (www.getorganized.net) pluginet til sharepoint og outlook, til brug for flow, dokument og ordrestyring.

De ønsker at skifte fra Sharepoint 2010, som getorganized er udviklet til, og over til en Sharepoint Online løsning, baseret på deres eksisterende Office365 abonnement.

Da de har over 100GB data i sharepoint, er vi beredte på at skulle hoste en SQL server til brug for sharepoint online, da denne ikke håndterer så store datamængder (iflg. google) særlig godt.

Findes der nogle alternativer til GetOrganized som kan tilbyde en lign. løsning, men som blot fungerer til Sharepoint Online?
Leverandøren (netcompany) har oplyst os at der pt. ikke findes en løsning der vil fungere til Sharepoint Online, så derfor er et alternativ nødvendigt.

Håber der er nogen der har indsigt og kan hjælpe. :-)

M.v.h. Søren Jensen
Avatar billede mbu-workpoint365 Nybegynder
25. juni 2015 - 15:30 #1
Hej Søren
Det er ikke korrekt når Netcompany siger, at der ikke findes en alternativ løsning som fungerer til SharePoint Online. Løsningen er pæredansk og hedder WorkPoint365. WorkPoint356 leveres out of the box til dokument-, projekt-, sags- og kontaktstyring, men kan konfigureres individuelt efter behov. WorkPoint365 bygger ydermere bro til Office365, så det er muligt at håndtere langt de fleste af sine daglige opgaver med f.eks. journalisere mails og dokumenter på projekter, sager, kunder mv. direkte i Outlook, Word, Excel mv.
Du kan læse mere om WorkPoint365 her: http://www.workpoint.dk/
samt læse en case fra en af vores partnere her: http://www.workpoint.dk/cases/borgarverk

Har du spørgsmål til løsningen eller vil prøve løsningen, er du velkommen til at kontakte mig på 26851833 eller mail: mbu@workpoint.dk

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Michael