Avatar billede zion Juniormester
17. marts 2015 - 12:40 Der er 2 kommentarer

Glemt kode til bærbar computer

Min chef kom i dag ind på kontoret med sin private bærbare computer og har glemt koden til at logge ind.

Det er en Asus Sonic Master (Atheros /AR58125)

Der er ikke nogen reetablerings CD og igen produktkode i bunden af computeren. Der sidder dog et lille klistermærke med Windows 8 logo på.

Mit gæt er at der måske er en ekstra partition med Windows 8 installationsfilerne men ved det ikke.

Der er ingen filer der skal gemmes så alt kan/må mistes hvis det er nødvendigt.

Hvordan får jeg computeren reinstalleret når man ikke har produktkoden eller instalations cd ?

Skal man købe en ny windows eller kan man gøre noget smartere ?
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2015 - 13:14 #1
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2015 - 05:39 #2
ja hiren cd, ellers er der utallige video på youtube "how to crack windows"