Avatar billede Brugersoren Nybegynder
17. marts 2015 - 16:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Windows Search Indeksering blev afbrudt og lukket

Får hele tiden dette vindue:
"Microsoft Windows Search Indeksering blev afbrudt og lukket. Programmet fungerer ikke korrekt, fordi der opstod et problem. Windows giver besked hvis der findes en løsning"
Har også prøvet systemgendannelse til før jeg fik det, men får det alligevel. Har forsøgt at downloade Service Pack 1, men får bare at videt at jeg har den allerede.

Vinduet kom efter behandling af nogle omfangsrige PhotoShop dokumenter med mange lag, som satte maskinen på lidt overarbejde. Men det plejer nu ikke at give problemer.

Mvh.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. marts 2015 - 16:25 #1
Prøv at gå i star-kør og skriv msconfig. Gå i tjenester og se om Windows Search er aktiveret her.
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
17. marts 2015 - 17:15 #2
Windows Search er på listen og i kolonnen status: Stoppet.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. marts 2015 - 18:43 #3
Ok. Højreklik på computer og vælg administrer. Gå ind i tjenester her, og find Windows Search i listen. Start tjenesten op ved at vælge automatisk opstart.
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
17. marts 2015 - 21:48 #4
Altså "computer" i startmenuen? Der kan jeg finde den under "tjenester", men jeg kan ikke se hvor jeg vælger Automatisk opstart?  Der står dog "start tjenesten" i en kolonne til venstre. Ud for Windows search er den i kolonnen Starttype allerede sat til "automatisk...
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
17. marts 2015 - 21:52 #5
Har fundet næste led, men den stå allerede til automatisk opstart.
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
17. marts 2015 - 21:56 #6
Når jeg vælger "start" åbner grøn bjælke men stopper halvvejs og jeg får besked:  Fejl 1067: Processen sluttede uventet.
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
17. marts 2015 - 21:58 #7
Ialt står der: Tjenesten Windows Search på Lokal computer kunne ikke startes. Fejl 1067. Processen sluttede uventet.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. marts 2015 - 16:12 #8
Kigger lige på den fejl
Avatar billede 220661 Ekspert
18. marts 2015 - 16:19 #9
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
18. marts 2015 - 17:50 #10
Jo tak, det ligner noget, men jeg kunne bare ikke finde dem her på mit C-drev:

C:ProgramDataMicrosoftSearchDataApplicationsWindows

and:

C:ProgramDataMicrosoftSearchDataTemp

Og det er vist hele indgangen til den løsning - hvis den ellers virker.
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
20. marts 2015 - 11:37 #11
Tak for rådet, men den opskrift fungerer altså ikke af ovennævnte grund. Måske jeg lukker denne tråd og begynder forfra med en anden  overskrift - men problemet er det samme.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. marts 2015 - 13:36 #12
Ok.
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
20. marts 2015 - 15:03 #13
Lukker og opretter en ny - med samme problem :(