Avatar billede Tonni2015 Nybegynder
18. marts 2015 - 11:04 Der er 4 kommentarer

afmontering autoradio

Jeg har en peugeot 207 sw, med standard autoradio.
på fronten er der 4 huller i hvert hjørne, hvordan afmonterer jeg denne ?
Avatar billede tuxitheone Nybegynder
18. marts 2015 - 12:27 #1
Hej der..!!

Et lille trix er at bruge 4 strips, eller 4 stykker svejsetråd, det der sidder inden bag de huller er der 4 små låse disse slipper ved et let tryk der er derfor muligt at bruge en strips.. håber dette kan bruges, ellers kan jeg anbefale YouTube der findes næsten alt..

MVH

Thomas
Avatar billede thov Forsker
18. marts 2015 - 14:52 #2
Det "rigtige" værktøj er 2 bøjler med 4 flade ender.
4 små urmagerskruetrækkere må også kunne bruges.

Ideen med nylonstrips er mest ligetil, for dem har ethvert byggemarked liggende.
Avatar billede store-morten Ekspert
18. marts 2015 - 16:07 #4