Avatar billede torben lind Forsker
19. marts 2015 - 08:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Streaming af DR TV,problem med menulinie

Hej allesammen.
Når jeg streamer DR TV popper menu linien(den der viser de 6 kanaler)op med jævne mellemrum,den forsvinder igen når jeg bevæger musen.Er der nogle der er ude for det samme og hvad kan der være galt.
Med venlig hilsen
Torben
Avatar billede nopsen Ekspert
19. marts 2015 - 19:50 #1
oplever det samme, problemet har eksisteret længe.
som regel holder den op med det efter 2-3 gange, hvor man har bevæget musen.
det er kun et problem ved live streaming, og forekommer ikke ved afspilning af on demand indhold.
prøv evt at skrive til deres support, tvivler dog på at de kan eller vil gøre noget ved det.
Avatar billede torben lind Forsker
20. marts 2015 - 17:11 #2
Hej nopsen.
Undskyld jeg først kommer tilbage nu,men jeg er først kommet I nærheden af computeren idag.Nopsen smid et svar så jeg kan give dig point,jeg ved det ikke er en løsning,men det er godt at vide at det tilsyneladende ikke er mit system det er gslt med.Jeg vil prøve at skrive en mail til DR og se om der kommer et svar,hvis det kan bruges til noget vil jeg skrive det her.
Hav en god dag.
Torben
Avatar billede nopsen Ekspert
22. marts 2015 - 02:28 #3
fint, håber de har noget brugbart.