Avatar billede Henricus64 Juniormester
19. marts 2015 - 09:57 Der er 2 kommentarer

Google chrome

Har instaleret Google chrome men den fungerer ikke. Har Windowa 7 32 bit og har instaleret Chrome 32 bit, de fryser bare li med det samme når jeg åbner den. IE 11 fryser også, den har je afinstaleret og bruger nu Firefox som ikke lave probleme. Læste at der kunne være probleme met Chrome når men har Avast som virus program, noget med en Plug inn ?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. marts 2015 - 10:28 #1
det kan også være din firewall, der blokerer de to browsere.
Avatar billede MADOlsen Forsker
19. marts 2015 - 11:05 #2
Du skal lige huske at følge op på dine spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Henricus64