Avatar billede Dorthe1980 Nybegynder
19. marts 2015 - 12:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sprogforvirring

Jeg arbejder i Lotus Notes 9, social edition. Jeg har flere faneblade og i det ene er det hele dansk (ny mail, besvar, svar alle osv) i det andet er det meste - bortset fra chatfanen - på engelsk (new mail, reply, reply to all osv.)

Hvordan kan jeg ændre det, så de begge er på dansk?

Jeg har været inde under indstillinger og ændre regionalt sprog og alle andre steder, hvor der skal vælges sprog. På nær det ene sted, der virker, åbenbart.
Avatar billede leif Seniormester
25. juni 2015 - 20:23 #1
Hvis den ene mailboks kun er lavet med Engelsk design og ikke enten Dansk elle MUI så kan du ændre nok så meget som du vil uden det ændrer noget.

Men spørg din IT afdeling de vil vide om det er tilfældet
Avatar billede Dorthe1980 Nybegynder
26. juni 2015 - 09:41 #2
Hej Leif

Okay, mange tak. Jeg prøver at kontakte IT afdelingen.