Avatar billede VildeHest Praktikant
19. marts 2015 - 15:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytte localhost joomla installation til meebox

Hej,
Jeg designet en hjemmeside i joomla, som er hostet localt med wampserver.

Jeg får dog fejl når jeg vil importere min sql database til meebox. Er det pga. wampserver bruger 5.6 og meebox serveren er mysql 5.5?

Hvis ja, kan det så løses?

Jeg har både prøvet manuelt at flytte joomla siden og prøvet at bruge Akeeba til at lave en backup og derefter geninstallere vha. akeeba kickstart. Her får jeg fejlmeddelelsen:

Database fejl behandling linie 38
Database server fejl svar:

ErrNo #0
SQL=CREATE TABLE `innodb_index_stats'

Alt hjælp er velkommen :-)
Avatar billede garrett Seniormester
19. marts 2015 - 15:56 #1
Kunne godt se ud som om du har fået nogle system-tabeller med ud i dit SQL dump, tabelnavnet 'inoodb_index_stats' lyder i hvert fald meget sådan. Prøv og se om du ikke kun kan eksportere de tabeller der er relevante for dit joomla site.
Avatar billede VildeHest Praktikant
29. september 2015 - 15:23 #2
Beklager det sene svar. Det blev løst ved at vælge nogle tabeller fra, som du skriver. Du er velkommen til at svare for point.
Tak for hjælpen.
Avatar billede VildeHest Praktikant
29. oktober 2015 - 10:53 #3
Skriv hvis du vil have point. Lukker den