Avatar billede phil1020 Nybegynder
19. marts 2015 - 23:33 Der er 3 kommentarer

Hvordan laver men en liste som kan kopir

jeg er ved af leve et lille program som udregner alt om biler. og jeg har fåde lavet en liste. men jeg kan ikke få den til af ænder mit skema. i kan se på mit bilede, hvad jeg er i gang med af lave. men vis nogle af jer er gode til af lave lister og få dem til af kopir, så vil jeg meget gernee ha hjælp.
Avatar billede madklub Guru
20. marts 2015 - 09:31 #1
Du må nok forklare dig lidt tydeligere.
Du har glemt billedet.
Avatar billede phil1020 Nybegynder
20. marts 2015 - 09:55 #2
Jeg har lavet en liste med bil tyber. Og vis man vægler en bil skal den udfylde et skema. Men der er nogle af talne som man selv skulle skifte :-)
Avatar billede finb Ekspert
20. marts 2015 - 14:12 #3
Du kan nå ret langt med
Autofilter