Avatar billede rookie44 Juniormester
20. marts 2015 - 16:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oortering af output

Hej
Jeg har følgende udtræk, som bliver sorteret efter Pordrestatus, men jeg vil også have dem sorteret efter ordredat (som 2.prioritet).
Hvordan skal min kode så se ud?

Me!ListboxSoegRes.RowSource = "SELECT Prodordre, AntalIgangsat, Pordrestatus, Startdato FROM [T_Prodordre] WHERE [Varenr] = '" & Me!KomboSoegNavn.Column(0) & "' ORDER BY Pordrestatus ASC "
Avatar billede claes57 Ekspert
20. marts 2015 - 16:15 #1
hvis ordredat i faldende orden så:
Me!ListboxSoegRes.RowSource = "SELECT Prodordre, AntalIgangsat, Pordrestatus, Startdato FROM [T_Prodordre] WHERE [Varenr] = '" & Me!KomboSoegNavn.Column(0) & "' ORDER BY Pordrestatus ASC, ordredat DESC "

skal det være i stigende orden så:
Me!ListboxSoegRes.RowSource = "SELECT Prodordre, AntalIgangsat, Pordrestatus, Startdato FROM [T_Prodordre] WHERE [Varenr] = '" & Me!KomboSoegNavn.Column(0) & "' ORDER BY Pordrestatus ASC, ordredat ASC "
Avatar billede rookie44 Juniormester
20. marts 2015 - 16:27 #2
Jeg tester det lige
Avatar billede rookie44 Juniormester
20. marts 2015 - 16:31 #3
Hej claes57

Det virker. Skriver du et svar, så jeg kan give dig piont
Avatar billede rookie44 Juniormester
20. marts 2015 - 17:10 #4
Hej claes57
Jeg kom selv til at svare, men kan du ikke også lægge et svar, så du kan få point?