Avatar billede hugopedersen Nybegynder
20. marts 2015 - 17:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Testpersoner søges

Hej

Jeg søger nogle testpersoner der vil afprøve mit program som jeg har rodet med nu i efterhånden flere år
Programmet kan hentes i min dropbox på nedenstående link
Pak filen ud et sted efter eget valg
Start .exe filen og log på som  T1 password  Tester
Som det første gå under hjælp og søg efter opdateringer

Der er i denne version ikke lukket op for alle moduler (styret af licensfilen) men har det interesse, kan der fås en anden licensfil

https://dl.dropboxusercontent.com/u/65392149/Beta.zip
Avatar billede delakuer Nybegynder
20. marts 2015 - 19:27 #1
Inden jeg henter et vilkårligt program, kan vi ikke høre lidt om hvad det program går ud på? :)
Avatar billede stone Forsker
20. marts 2015 - 19:51 #2
ja...det ville da være meget nærværende at vi får at vide hvad vi downloader.l
Avatar billede jjbirk Nybegynder
21. marts 2015 - 09:01 #3
Virker mærkeligt, man søger tester til et program eller hvad det er, uden at beskrive noget om hvad det skulle kunne.
Hvad er det mon han vil have der bliver testet ??????
Er det bare downloadningen fra linket eller hvad.

Søger gerne mere info, inden jeg begiver mig til noget.
Avatar billede delakuer Nybegynder
21. marts 2015 - 09:47 #4
Tænk hvis han søgte testere til hans nye keylogger program :P
Avatar billede stone Forsker
21. marts 2015 - 15:02 #5
Tror bare et er en tankestreg for hugopedersen har været her i mange år.

Så mon han ikke kommer med en redegørelse - vil meget gerne teste hugo - du behøver ikke at komme med en alen lang redegørelse kun for punkter for hvad vi skal teste.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
21. marts 2015 - 21:34 #6
Ja det må i meget undskylde - det var en tanketorsk fra min side :-)

Programmet hedder Homesuite og er en samling af ting som jeg har lavet til brug i hverdagen.
Der er moduler til måleraflæsning, kontooversigt, jobsøgning, timesedler, opgaver, indbooversigt, dagbog, sagsstyring og dokumentstyring (ikke alle er åbne i testversionen, men...)

Det mest omfattende modul er nok jobsøgning hvor man kan rigtigt meget.

Testen bruger en MS Access db, men det er muligt at bruge MySQL også (MS SQL og SQLite lige så, men de er ikke testet så meget)
Vil du prøve MySQL så send mig lige en besked, så får du en forklaring.

Jeg er ikke bekendt med at der skulle være noget snavs i programmet. Dog skal siges at min virusscanner nogen gange kan komme i tanke om at brokke sig over når jeg komprimerer .exe filen med UPX.  Men aldrig når jeg kører det.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
25. marts 2015 - 14:32 #7
Gjorde beskrivelsen så at alle tabte interessen?
Avatar billede stone Forsker
26. marts 2015 - 02:12 #8
hugo

Det er tydeligt der er lagt meget arbejde i programmet men får først kigget rigtigt på det i weekenden.

Timeseddel er nok det felt som mange gerne vil bruge for at kunne lave en historik over sine timer.

Oliemåler ved jeg ikke lige hvad skulle bruges til? er det olietanken i ejendommen?
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
05. november 2015 - 13:57 #9
Har ikke fået nogen respons her i mange måneder så jeg vælge at lukke.
Så må jeg bare selv nyde mit program.