Avatar billede desist Seniormester
21. marts 2015 - 15:25 Der er 15 kommentarer

update ikke installeret

Hej
Når jeg kører en update på WD-smartware. gør jeg følgende.
Søger efter update: henter update: PC installere(halvt op ser det ud til): søger igen: den samme update is avalible: Altså ikke installeret :( Nogen forslag?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. marts 2015 - 15:50 #1
du skal køre den som administrator - højreklik på prog og vælg 'kør som administrator'
Avatar billede desist Seniormester
21. marts 2015 - 16:02 #2
Hvordan gør jeg det? jeg kan kun trykke på venstre musetast for at bekræfte? og ikke højre for at vælge "kør som administrator"
Avatar billede desist Seniormester
21. marts 2015 - 16:11 #3
D lykkes mig at kører programme som administrator, men det hjalp ikke på problemet
Avatar billede claes57 Ekspert
21. marts 2015 - 16:12 #4
det er når du starter programmet - ikke inde i programmet.
Avatar billede desist Seniormester
21. marts 2015 - 16:18 #5
Det gjorde jeg også. Kan godt kører programmet som administrator, men det afhjælper ikke problemet
Avatar billede claes57 Ekspert
21. marts 2015 - 16:24 #6
Så er der muligheden for at hente nyeste version på wd's site, og bare installere den (igen, kør som administrator).
Avatar billede desist Seniormester
21. marts 2015 - 16:33 #7
Virker heller ikke. :(
Avatar billede claes57 Ekspert
21. marts 2015 - 16:44 #8
Der kan være andre opdateringer (fra Windows) der ikke er afsluttet. Har du haft pc lukket helt ned (ikke dvale), og startet op igen.
Ellers, så har du jo installationsfil til nyeste version liggende. Så afinstallere wd, genstart, og indlæs den nye fil.
Avatar billede desist Seniormester
22. marts 2015 - 11:08 #9
Den har været lukket ned flere gange. Det er bare ikke de nyeste drivere der er med til WD derfor den kræver opdt. Og når jeg så henter de "nyeste fra WD hjemmeside siger den at jeg allerede har de nyeste. Hvilket bare ikke er tilfældet idet der er nyere når jeg søger efter opd. hmmm. Som den så ikke installere
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2015 - 11:14 #10
så ville jeg bare springe den opdatering over. Hvis du har navn på hvad den foreslår opdateret - så bare undlad opdatering når kun denne opdatering vises, og vent på næste version.
Avatar billede desist Seniormester
22. marts 2015 - 13:02 #11
jeg er også ved at være pænt træt af det. Det er bare det at for at få den "gratis Cloud adgang" der er med til harddisken, kræver denne opdatering. Ellers er der kun 30 dages free trial...
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2015 - 13:16 #12
Så vil den jo nok lave noget i cloud. Tjek, at den har fuld adgang i firewall - evt slå firewall fra mens du kører opdateringen ind.
Avatar billede desist Seniormester
22. marts 2015 - 15:21 #13
Jeg kan jo godt få opdateringen ned på PC. Kan bare ikke få den installeret. Det kan firewallen vel ikke have indflydelse på?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2015 - 15:36 #14
hvis den undervejs i indlæsningen laver et kald for at aktivere cloud? who knows? men det er da et forsøg værd.
Avatar billede desist Seniormester
22. marts 2015 - 15:51 #15
Virker ikke. Just tried. Har prøvet at kontakte WD support. Spændende hvad de kommer med af svar. Tak for responce fra din side. Tilføj eneligt hvis du kommer på yderligere muligheder:)