Avatar billede Agbaum Nybegynder
21. marts 2015 - 17:18 Der er 7 kommentarer

Jeg får andres browserhistorik i min mobil?

Hej. Jeg har et kæmpe problem. Min kone sad med min mobil den anden dag og så på nettet, hun kom tilfældig til at trykke på noget og der kom min/en andens historik frem. Der var søgt på en porto side som jeg under ingen omstændigheder har været på. Og af gode grunde efter som den nu stod der tror hun jo det er mig. Min mobil har været kobler på internettet  hotspot  ellers deling samt bluetuute. Kan det have noget med det at gøre?
Det er virkelig ubehageligt at blive beskyldt for det her. Håber der er nogen som kan give en forklaring. Elsker min kone af hele mit hjerte, så var venlig ikke komme med latterligt svar.
Avatar billede Agbaum Nybegynder
21. marts 2015 - 17:57 #2
1000 tak Milter, det håber jeg de kan. Den er ikke rar den her, bliver sgu lige så ked af det som hende.
Avatar billede Blueeyez Mester
21. marts 2015 - 17:58 #3
Iphone, android eller Windows phone?
Hvilken browser?
Avatar billede Agbaum Nybegynder
21. marts 2015 - 18:26 #4
Det er android, min chrome browserhistorik
Avatar billede Blueeyez Mester
21. marts 2015 - 20:09 #5
En skam det ikke er en iphone, men skidt. Fandt disse guides hvor i du kan blokere for porno på din Android enhed: https://www.google.dk/search?client=ubuntu&channel=fs&q=android+disallow+porno&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=wsANVa3VJISdygPb-ICoAQ#channel=fs&q=android+chrome+block+porno

Håber noget af det kan bruges :-)
btw lad være at låne din Android ud, man ved ikke hvad andre søger på nrå de bruger den..
Avatar billede Agbaum Nybegynder
21. marts 2015 - 22:15 #6
Men min mobil har ikke været lånt ud?
Avatar billede Blueeyez Mester
22. marts 2015 - 20:01 #7
Og ingen har lånt den mens du har kigget væk?

Kan dog ikke hjælpe meget, da jeg er til iphone.. men vil os påpege at situationen kunne være værre og hvis du taler sandt om ikke at kende til det, så burde din kæreste da stole på dig..