Avatar billede MrM9988 Nybegynder
21. marts 2015 - 23:11 Der er 6 kommentarer

Få soundbar til og virke ! :s

Hej, jeg har købt et Phillips soundbar, jeg kan bare ikke få lyden fra mit lg tv ned på den:s jeg har arc, og mit tv understøtter det :s det kører gennem et hdmi Stick, hvad pokker gør jeg forkert?
Avatar billede MrM9988 Nybegynder
21. marts 2015 - 23:16 #1
Jeg har også sat tv'et på arc i indstillinger men den registrer intet, og jeg har også sat soundbaren på arc :s skal jeg prøve med optik?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2015 - 06:55 #2
Optik virker, og så tænder soundbar også automatisk med tv.
Avatar billede MrM9988 Nybegynder
22. marts 2015 - 07:32 #3
Hvad med lydkvaliteten mellem optik og hdmi?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2015 - 08:25 #4
De er begge digitale, så der er intet tab før soundbar selv oversætter til analog - og det skal den jo gøre.
Avatar billede MrM9988 Nybegynder
22. marts 2015 - 09:03 #5
Men jeg kan bare ikke forstå hvorfor pokker Hdmi-'en ikke registrer min soundbar? Hvorfor skulle Optik mon så virke.? :S

Det kan vel ikke have noget og gøre med at Phillips ikke virker med lg?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. marts 2015 - 09:26 #6
Jeg har Philips tv og LG soundbar. Optisk forbundet. Og det kører helt fejlfrit.