Avatar billede ranni Forsker
22. marts 2015 - 16:13 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Ny instl. af Malwarebytes ??

Win 7 pro.
Hej.
Jeg behøver en nyinstl. af Malwarebytes med Key.
Jeg har prøvet at slette med Win, CCleaner og Revo uninstl. men ved nyinstl. bliver der ved med komme Malware  e r  instl. afinstl.
Er der et program til det lige som til Nero.
Et eller ander der sket under mit famleri, for nu kommer navnet ikke frem mere i programoversigter.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. marts 2015 - 16:27 #1
Prøv at fjerne Malwarebytes først med deres egen Tool, og herefter installere en frisk version.

Prøv at læse indlæg #2 her:

https://forums.malwarebytes.org/index.php?/topic/149048-internal-error-expression-error-runtime-error-at-79177-external-exeption-e06d763/
Avatar billede 220661 Ekspert
22. marts 2015 - 16:37 #2
Husk når du installerer at gøre det som administrator ved ar højreklikke på filerne og vælge kør som administrator.
Gølder både ved kørsel af cleaner og selve installationen.
Avatar billede ranni Forsker
22. marts 2015 - 16:44 #3
Hej 220...
Under søgefunktionen er der intet, der hedder Malware mere men alligevel siger den under ny instl. at programmet skal afinstl. ??
Avatar billede 220661 Ekspert
22. marts 2015 - 16:49 #4
Hmm lyder mærkeligt. Har du prøvet at søge på Malwarebytes i regisrerings databasen?
Avatar billede ranni Forsker
22. marts 2015 - 16:53 #5
220...
Nu er altså en gammel knark der ikke er dus med det her moderne IT:
Hvad mener du med registreringsdatabasen ??
Avatar billede 220661 Ekspert
22. marts 2015 - 17:00 #6
Ok. Så er det måske ikke så smart at rode derinde, da man kan gøre ondt værre. Man kan nemlig hvis man gør noget forkert gøre computeren ubrugelig.

Vil du have en guide til at gå derind og søge?
Avatar billede ranni Forsker
22. marts 2015 - 17:12 #7
Det vil jeg da gerne, måske trænger der lidt viden igennem kalklaget i min  øhh... hvad hedder den nu, den sidder i  øhh... skidt med hvor den sidder, bare den kan huske lidt.
Jeg er ved at køre en gendannelse 1 mdr. tilbage og så krydse fingre for at den dukker op igen.
Den med at køre som admin. har jeg ikke brugt før.
Avatar billede ranni Forsker
22. marts 2015 - 17:36 #8
Så er Malware dukket op programoversigt.
Jeg har planer om at bruge Revo Uninstl og så køre som admin. ??
Er det OK ??
Avatar billede 220661 Ekspert
22. marts 2015 - 17:51 #9
Hvorfor fjerne Malwarebytes når den er kommet tilbage? Virker den ikke rigtigt?
Avatar billede ranni Forsker
22. marts 2015 - 18:03 #10
Nå !! det gik ikke,- - den sagde : Ikke gyldig kommando -- i alle katogorier.
Prøvede CCleaner : Fil ikke fundet
Windows:  Der opstod en fejl ............

Filen er kun på 19,2 MB  så det er nok ikke hele programmet.
Avatar billede ranni Forsker
22. marts 2015 - 19:42 #11
Malware figurer ikke i start/alle programmer. Jeg prøver lige en genstart og ser så om Malware igen kun figurer under Fjerne Programmer  oversigterne. Filen var jo kun på 19,2 MB
Avatar billede ranni Forsker
22. marts 2015 - 19:54 #12
Nej Malware er i CCleaner og Win Fjern program, men ikke i start/alle programmer.
Avatar billede ranni Forsker
22. marts 2015 - 20:17 #13
For pokker ! ? !
Der skete noget nu !!
Win svarede godt nok: Der skete en fejl  - - men nedenunder stod der: Skal programmet fjernes fra oversigten ??  Det gjorde jeg og hentede instl.filen på Malware siden igen.
Nu instl. helt uden problemer og fungerer.
Du skal have mange tak for hjælpen, du førte mig ud i kroge, jeg ikke ville have gjort uden din støtte. Så må jeg se om det, jeg har lært, trænger igennem kalken og bliver der.

Vil du sende et svar 220... ?????
Avatar billede 220661 Ekspert
22. marts 2015 - 21:54 #14
Ok hvis min hjælp var brugbar :-)