Avatar billede hugopedersen Nybegynder
23. marts 2015 - 09:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket grafikkort skal jeg kigge efter

Jeg overvejer at købe et nyt grafikkort til at erstatte de 2 NVIDIA Quadro FX 570 der sidder i min DELL T5400
Det primære formål er at opnå højere opløsning på en ny UHD skærm
Jeg skal under ingen omstændigheder bruge det til spil :-)

Er der nogen gode forslag til hvad der kunne sættes i den maskine?
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2015 - 09:50 #1
der er masser af historier med google.. det er en jungle.
jeg har læst for noget tid siden at der intet er at vinde, da kortene ikke kan udnytte uhd/4k/7k, det er bare ren reklame.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
23. marts 2015 - 10:19 #2
Ja Google er fint bortset fra at man får alt for meget information mange gange.
Hvis ikke kortet kan UHD så er det nok bedre at vente - jeg ville ellers gerne lidt op i opløsning fra mine 1920*1200.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2015 - 17:32 #3
prøv at læse den her:
http://www.quietpc.com/pny-vcnvs510dp-pb

læg mærke til det med "many cards claim"
og det er ligesom det jeg har hørt fra folk der har købt
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
24. marts 2015 - 10:03 #4
Ja og det kort der er nok lige lidt over målet til mit brug :-)
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
08. april 2015 - 19:08 #5
Smid et svar så får du point for indlæg
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
23. april 2015 - 08:09 #6
Lukker da ingen reaktion