Avatar billede Holmrandrup Nybegynder
24. marts 2015 - 13:35 Der er 3 kommentarer

En midlertidigt side imens jeg laver nyt design Wordpress

Håber nogle af jer kan hjælpe mig! :)

Jeg leder efter en NEM!! måde at lave en side "bloggen får nyt design - er tilbage i næste uge" på.
Jeg skal ændre strukturen på min blog og ønsker derfor at "lukke" den i en uge.
Men skal selv kunne arbejde og se det jeg arbejde på, men uden læserne kan.

Er der nogle der kan forklare hvordan man gør dette nemmest?
Hvis man overhovede kan gøre det nemt? :)

Holm Randrup
Avatar billede claes57 Ekspert
24. marts 2015 - 13:47 #1
Avatar billede Holmrandrup Nybegynder
24. marts 2015 - 13:57 #2
Mange TAK for hurtigt og brugbart svar:)
Avatar billede claes57 Ekspert
24. marts 2015 - 14:19 #3
Læg lige et svar (husk at klikke i svar). Så kan du acceptere det bagefter og du beholder point til en anden gang.